انریکه: مونشن گلادباخ در خانه حریف سرسختی است

 انریکه: مونشن گلادباخ در خانه حریف سرسختی است

سرمربی بارسلونا مونشن گلادباخ را در خانه حریف سرسختی می داند.

به گزارش اخترنیوز و به نقل از آس بارسلونا فرداشب(چهارشنبه) به مصاف مونشن گلادباخ می‌رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازگشت تراشتگن به زادگاهش هیچ تاثیری روی او نخواهد گذاشت. این اتفاق برای او زیبا خواهد اما برای ما چیزی تغییر نخواهد کرد. تراشتگن بهتر شده است. یک زبان جدید را یاد گرفته است و اکنون تقریبا به خوبی کاتالانی صحبت می‌کند. از لحاظ دروازه بانی بهتر شده است و باید به پیشرفت خود ادامه دهد. این باید هدف تمام بازیکنان حرفه‌ای باشد.
سرمربی بارسلونا درباره پیروزی در بازی‌ها اظهار کرد: نمی‌دانم می‌توان نتیجه بازی‌ها در همان دقایق ابتدایی رقم زد یا نه اما گلزنی در دقایق نخست برای پیروزی قاطع و ضعیف کردن حریف به کار می‌آید. مونشن گلادباخ  در خانه‌اش نتایج باورنکردنی کسب کرده است. باید به همه چیز توجه کرد.
انریکه در ادامه افزود: حریف سر سختی است و پرس بالایی دارد. آنها می‌دانند چگونه با توپ کار کنند. بازیکنان سریعی در خط حمله دارند. هدفمان این است در خانه و خارج از خانه قدرتمند باشیم. برای  کسب پیروزی باید بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما