اعلام زمان انتخاب سرمربی اروپایی تراکتورسازی

 اعلام زمان انتخاب سرمربی اروپایی تراکتورسازی

به گزارش تریبون 24 ، در شرایطی که همه تیم‌های لیگ برتری خود را برای فصل جدید مسابقات آماده می‌کنند، هنوز برخی باشگاه‌ها مثل تراکتورسازی سرمربی خود را نیز نشناخته‌اند. از این رو مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال آن هستند تا یک مربی نامدار خارجی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند.


در چنین شرایطی غلامرضا صادقیان مدیرعامل تراکتورسازی که این روزها برای مذاکره با مربیان در ترکیه بسر می‌برد توضیحاتی را ارائه داد. او در این خصوص گفت: «برای انتخاب سرمربی جدید به ترکیه آمده‌ایم. ما گزینه‌های مختلفی برای سرمربیگری داریم و چند نفر از دوستان در کمیته فنی در حال مذاکره با این گزینه‌ها هستند.»


وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سرمربی جدید انتخاب خواهد شد وآیا این مربی پرتغالی است، بیان کرد: «در حال مذاکره هستیم. ان‌شاءالله فکر می‌کنم در دو یا سه روز آینده سرمربی جدید مشخص می‌شود. گزینه ما اروپایی است و نمی‌شود گفت پرتغالی است یا خیر.»

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما