دارنده نشان نقره پارالمپیک: برای رسیدن به مدال با مشکلات زیادی جنگیدم

 دارنده نشان نقره پارالمپیک: برای رسیدن به مدال با مشکلات زیادی جنگیدم

دو و میدانی‌کار معلول خوزستانی گفت: با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردم تا توانستم به مدال نقره پارالمپیک برسم.

علیرضا قلعه‌ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص کسب مدال پارالمپیک ریو، اظهار کرد: برای اولین‌بار بود که در پارالمپیک شرکت می‌کردم و تجربه چنین رقابت‌هایی را نداشتم؛ سطح این مسابقات بسیار بالا بود و من در نهایت با دعای خیر مردم ایران توانستم به مدال نقره برسم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم افتخاری برای کشورم کسب کنم.

وی بیان کرد: رقابت‌ها بسیار سنگین بود و ورزشکارانی از کشورهای کوبا، برزیل و ایران رقبای من بودند. رقیب ایرانی‌ام با سه خطا از مسابقات حذف شد که من بسیار ناراحت شدم ولی توانستم جبران کنم و مدال نقره بگیرم. در کلاسم، ورزشکار برزیلی اول شد و حریفی از کوبا سوم شد.

این پرتابگر خوزستانی بیان کرد: در روز مسابقه رکاب میزم شکست ولی به هر صورتی که بود آن را درست کردیم و توانستم در مسابقات شرکت کنم. حتی در روز افتتاحیه پارالمپیک نیز سرما خوردم ولی به لطف خداوند این شرایط سخت را پشت سر گذاشتم و به مدال نقره رسیدم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که برایم پیش آمد، دچار استرس شدم ولی بر آن غلبه کردم و توانستم خودم را جمع و جور کنم. از داوری هم عصبانی شدم و این موضوع نیز کمی من را اذیت کرد. در کل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردم تا توانستم مدال نقره را بگیرم.

قلعه‌ناصری با قدردانی از تمام کسانی که به استقبال او آمدند، گفت: جا دارد از رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان دزفول و رییس اداره بهزیستی دزفول نیز تشکر کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: نمی‌توانم زحمات پدر و مادرم را جبران کنم ولی با کسب مدال پارالمپیک حداقل توانستم آن‌ها را خوشحال کنم و افتخار می‌کنم که باعث خوشحالی آن‌ها شدم.

دارنده نشان نقره پارالمپیک ریو در پایان گفت: انگیزه من برای حضور در رقابت‌های بعدی بیشتر شده است. خودم را برای مسابقات جهانی لندن آماده می‌کنم و امیدوارم در آن پیکارها به مدال طلا برسم.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما