حردانی: برنز پارالمپیک هم باارزش است/مزد زحماتم را گرفتم

حردانی: برنز پارالمپیک هم باارزش است/مزد زحماتم را گرفتم

پرتابگر نیزه پارالمپیکی ایران در کلاس F38 گفت: توانستم رکوردهای شخصی‌ام را تکرار کنم و از این موضوع خوشحالم.

به گزارش ایسنا از ریو، جواد حردانی پس از کسب مدال برنز پارالمپیک ریو اظهار کرد: من در سه المپیک قبلی حضور داشتم و این چهارمین حضورم در المپیک بود. همه می‌دانند که من در پرتاب دیسک رقابت می‌کردم و این دوره به خاطر تغییر قوانین مجبور شدم در پرتاب نیزه شرکت کنم.

وی افزود: خوشحالم که توانستم رکوردهای شخصی خودم را تکرار کنم و حتی 50.60 سانتی‌متر بیشتر هم پرتاب کردم. من 12 سال در پرتاب دیسک مسابقه می‌دادم و به خاطر تغییر قوانین از یک سال پیش پرتاب نیزه انجام می‌دهم.

حردانی در پایان گفت: از عملکرد خودم راضی‌ام و خدا را شکر می‌کنم. واقعاً لطف خدا شامل حالم شد که توانستم مدال بگیرم که البته برنز پارالمپیک هم خیلی باارزش است. بالاخره مزد زحماتم را گرفتم. دعای خیر مردم و پدر و مادرم پشت سرم بود و از همه مربیان و کسانی که در این مدت کمکم کردند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، جواد حردانی در لندن با یک طلا و یک برنز، پکن با یک طلا و یک برنز و در آتن با کسب یک مدال نقره در رشته پرتاب دیسک به کار خود پایان داده بود.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما