جاوید: حاضرم آقای گل نشوم اما به قهرمانی برسیم

 جاوید: حاضرم آقای گل نشوم اما به قهرمانی برسیم

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند می‌گوید بین آقای گلی و قهرمانی در لیگ، گزینه دوم را انتخاب می‌کند.

مهدی جاوید با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، درباره تمجید کشاورز از او مبنی بر این که یکی از بهترین بازیکنان فوتسال ایران است، گفت‌: آقا محمد به من لطف دارد. شرایط امسالم در گیتی پسند بسیار خوب است و  معتقدم این شرایط همیشه وجود داشته است، اما چون در گذشته به جام جهانی دعوت نشده بودم، بازی‌هایم خیلی به چشم نیامد، اما خدا را شکر من جزو بازیکنانی بودم که در جام جهانی معرفی شدم و توانایی‌هایم را همه دیدند.

وی در مورد شکستن رکورد تعداد گل‌های زده شده تا هفته‌ نهم توسط او، بیان‌ کرد: زدن ۲۰ گل توسط بنده دو دلیل مهم دارد. یکی این که باشگاه گیتی پسند همپا با بازیکنان و ملی‌پوشان جلو آمده و دیگری این که ما بازیکنان، به خاطر همراهی یکدیگر در تیم‌ ‌ملی شناخت خوبی از هم داریم و از بازی در کنار هم لذت می بریم. باور کنید تا به امروز هیچ کس در تمرین و اردوهای تیم صحبتی از شکستن رکورد، زود قهرمان شدن و آقای گلی نکرده است. اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم و برایمان مهم نیست. امسال تنها به فکر قهرمانی هستیم و اگر در کنارش بتوانیم عنوان‌های دیگر هم کسب کنیم تکمیل کننده قهرمانی خواهد بود.

بازیکن گیتی پسند افزود: تعدادی از گل‌هایی که زده‌ام واقعا صادق بودند. شاید بازیکنان دیگر موقعیت بهتری از من داشتند، اما به من پاس دادند تا گل بزنم. این اتفاقات بیشتر به خاطر رفاقتی است که در تیم وجود دارد. امسال خودم با آرامش خاطر بیشتری بازی می‌کنم، چون مشکلات سال قبل در تیم وجود ندارد. این موضوعات در روند من و هم تیمی‌هایم تاثیر مثبتی داشته است.

جاوید تاکید کرد: حاضرم تعداد گل‌هایم روی عدد ۲۰ بماند اما در پایان فصل قهرمان شویم. هیچ چیز جز قهرمانی نمی‌تواند ما را خوشحال کند. اگر آقای گلی هم در کنارش باشد، خوشحالی‌مان دو چندان می‌شود، اما اگر از من بپرسید بین این دو کدام را انتخاب می‌کنی می‌گویم قهرمانی.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما