نشست هیئت رئیسه تلفیق برنامه با وزیر کار و رئیس سازمان محیط زیست

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از نشست اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون با وزیر کار و رئیس سازمان محیط زیست خبر داد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عصر روز دوشنبه اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق جلسه مشترکی با آقای ربیعی وزیر کار و معاونین ایشان داشتند که در این جلسه در مورد مسائل مربوط به این وزارت‌خانه در برنامه ششم توسعه بحث و گفت‌وگوهایی صورت گرفت.

وی افزود: مسائل مربوطه به بیمه سلامت، اشتغال، یارانه‌ها، مبارزه با فقر، ضرورت تجمیع بیمه‌ها و پرداخت یارانه به دهک‌های پایین از جمله موارد مورد تأکید در نشست هیئت رئیسه کمیسون تلفیق با آقای ربیعی بود.

خدابخشی ادامه داد: همچنین اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق جلسه جداگانه‌ای را با خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و معاونین ایشان داشتند. در این جلسه ایشان خواستار توجه به محیط زیست به عنوان یکی از اولویت‌های برنامه ششم شدند.

وی با اشاره به مباحث صورت گرفته در این جلسه در مورد پسماندها، آلودگی هوا، گرد و غبار و مشکلات مربوط به تالاب‌ها یادآور شد: خانم ابتکار در این جلسه گفت که بخش عمده‌ای از عوارض در کشورهای اروپایی مربوط به عوارض زیست‌محیطی است و بر همین اساس بر موضوع مالیات سبز تأکید کردند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم با بیان اینکه آلودگی هوا از جمله هفت عامل مهم مرگ و میر در کشور است و بر لزوم توجه به این موضوع در برنامه ششم تأکید کرد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما