نخستین تولیدکننده نسل جدید کابل‌های فیبر نوری در تله‌کام 2016

 نخستین تولیدکننده نسل جدید کابل‌های فیبر نوری در تله‌کام 2016

شرکت صنایع نیرو و ارتباطات آرمان صنعت رفسنجان در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۶ حاضر می‌شود.

به گزارش سرویس بازار اخترنیوز، شرکت صنایع نیرو و ارتباطات آرمان صنعت رفسنجان، نخستین تولیدکننده نسل جدید کابل‌های فیبر نوری در ایران است.

این شرکت با بهره‌گیری از برترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات تولیدی و شیوه‌های مدرن طراحی محصول، طیف گسترده‌ای از انواع کابل‌های فیبر نوری را براساس نیاز و درخواست مشتریان در صنایع گوناگون با نام تجاری تولید و عرضه کند.

بنابر اعلام شرکت صنایع نیرو و ارتباطات آرمان صنعت رفسنجان، این مجموعه به منظور استفاده از توان داخلی با استفاده از نیروهای متخصص شرایطی را فراهم کردند که این مهم به عنوان یکی از دست‌آوردهای این طرح ملی، ایجادکننده زمینه بومی‌سازی تکنولوژی تولید نسل جدید انواع کابل فیبر نوری و ایجاد اشتغال جوانان این آب و خاک را فراهم کند. ظرفیت تولید این مجموعه 3000 کیلومتر انواع کابل فیبر نور نسل جدید در سال است.

کاربرد کابل‌های فیبر نوری RainaR در مواردی همچون Indoor، Outdoor، FTTH، Air Blowing Sstem(Micro)  و Special است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تله‌کام ۲۰۱۶) از ۴ تا ۷ مهرماه در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ شرکت پالار سامانه مجری برگزاری این رویداد است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما