مدافعان حرم ادامه‌دهنده راه رزمندگان دفاع‌مقدس هستند

مدافعان حرم ادامه‌دهنده راه رزمندگان دفاع‌مقدس هستند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان حرم ادامه‌دهنده راه رزمندگان در هشت سال دفاع‌مقدس هستند.

به گزارش اخترنیوز ایسنا، شامگاه دیروز برنامه یادواره «شهدا آبروی محله» ویژه شهید داوود مرداخانی به همت سپاه ناحیه زنجان در مجتمع مسکونی ارغوان شهرک گلشهر برای ساکنین این منطقه برگزار شد.

در این مراسم، فریدون احمدی با اشاره به اینکه شهدا آبروی نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: در برابر جان‌فشانی شهدا نمی‌توانیم آن‌طور که شایسته است، کاری در خور شان انجام دهیم، زیرا آن‌ها از بزرگ‌ترین سرمایه زندگی خود در راه حفظ دین و کسب رضایت الهی گذشتند.

وی با بیان اینکه در زمان فعلی نیز شاهد تقابل حق و باطل در جبهه‌های جنگ هستیم، تصریح کرد: در جبهه کنونی نیز مدافعان حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و ادامه دهنده راه رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه مرزهای دفاع از انقلاب با خون شهدای مدافع حرم کیلومترها دورتر از مرزهای کشور است، گفت: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست نمی‌کشد و اگر امروز در آرامش هستیم مرهون خون شهدایی است که به عنوان مدافع حرم از گران‌بهاترین سرمایه زندگی خود در راه کسب رضایت الهی گذشته و به فیض شهادت نایل می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان نیز در این مراسم گفت: دفاع‌مقدس آزمونی الهی برای ملت ایران بود.

سراج محمدی با بیان اینکه حیثیت و آبروی کشور از خون شهداست، اظهار کرد: دفاع‌مقدس یکی از سخت‌ترین آزمون‌های الهی برای ملت ایران بود که ملت ایران با لطف خدای متعال به خوبی و سرافرازی این آزمون را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دفاع‌مقدس، جنگی تمام‌عیار بود که یک کشور در برابر متخاصمین جهانی ایستاد، تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی جنگ نابرابر تمام عیار بود و اگر شهدا نبودند، وضعیت ایران این‌گونه درثبات و آرامش نبود.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما