بررسی ردیف بودجه‌ی تبریز 2018 در کمیسیون تلفیق/ ماشین‌سازی همچنان بلاتکلیف است

بررسی ردیف بودجه‌ی تبریز 2018 در کمیسیون تلفیق/ ماشین‌سازی همچنان بلاتکلیف است

نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خبر گفت: ردیف بودجه‌ی تبریز 2018 در کمیسیون تلفیق و در دست بررسی است.

به گزارش اخترنیوز به نقل از ایسنا،محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: ردیف بودجه‌ی تبریز 2018 که توسط جمعی از نمایندگان استان امضاء و ارائه شده، در کمیسیون تلفیق در دست بررسی است و در صورت موافقت و باز شدن این ردیف بوجه، حمایت‌های بیشتری در راستای اجرای برنامه‌های تبریز 2018 انجام خواهد گرفت.

وی افزود: موافقت با این ردیف بودجه، برنامه‌های حمایتی تبریز 2018 را تقویت کرده و در اختیار سازمان‌های مرتبط با گردشگری و هنر اعم از شهرداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: انتخاب شدن تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی، صرفاً مختص تبریز نبوده و تدابیر باید در سطح ملی و کشوری اندیشیده شود.

سعیدی متذکر شد: موضوع ردیف بودجه‌ی 2018 در کمیسیون فرهنگی شوراها نیز مطرح شده است و در آینده نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان مرتبط شامل مسئولان فرهنگ و هنر و سازمان ورزش و جوانان برگزار شده و به بررسی مشکلات و چاره‌اندیشی خواهیم پرداخت.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری کارخانه‌ی ماشین‌سازی تبریز به شستا گفت: کارخانه‌ی ماشین‌سازی در زمان اوج و موفقیت خود در سال‌های اولیه‌ی تاسیس، جزو یکی از تولید‌کننده‌های موفق قطعات خودرو بود و جای تاسف است که امروزه و در طی سالیان متمادی بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور بخش خصوصی و وزیر رفاه، کار و تعاون برگزار شد، بنا بر این بود که در صورتی که مشتری نقد پیدا نشد، کارخانه طی سه ماه به شستا واگذار شود.

نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر افزود: واگذاری ماشین‎سازی باید طی سه ماه منتج به نتیجه می‌شد که امروز از آن زمان مقرر چند ماه نیز گذشته و با این حال ماشین‌سازی همچنان بلاتکلیف است.

وی تاکید کرد: علت اصلی معلق ماندن واگذاری کارخانه‌ی ماشین‌سازی تبریز به شستا، کارشکنی مسئولان ذی‌ربط است و در کم‌تر کشوری با این حجم از بلاتکلیفی در حوزه‎های مختلف روبه‌رو هستیم. 

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما