۷۵۰ تن کاغذ بین ۳۴۰ روزنامه و نشریه توزیع می‌شود/ توزیع دور دوم؛ بزودی

۷۵۰ تن کاغذ بین ۳۴۰ روزنامه و نشریه توزیع می‌شود/ توزیع دور دوم؛ بزودی

به گزارش تریبون24 به نقل از خبرگزاری فارس، سومین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با ریاست معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضا کمیته برگزار و درخواست تعداد زیادی از نشریات بررسی و سهمیه مقتضی، تخصیص داده شد که از یکشنبه ۵خرداد در اختیار مطبوعات قرار می‌گیرد.

در این جلسه با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست روزنامه‌ها و نشریات، با درخواست ۳۴۰ رسانه (روزنامه و نشریه) بر اساس اولویت اعلام شده، موافقت و با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، فرایند توزیع اجرایی شد. بر این اساس روزنامه‌های سراسری، استانی و منطقه‌ای در اولویت یکم، هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌ها در اولویت بعدی قرار گرفتند.

بنابر اعلام کمیته توزیع کاغذ مطبوعات، با توجه به ورود برخی محموله‌های کاغذ در روزهای آتی، و اعلام کمیته مبنی بر تخصیص کاغذ بر مبنای شمارگان واقعی و راستی آزمایی شمارگان اعلامی از چاپخانه‌ها، به زودی دور دوم توزیع کاغذ برای روزنامه‌ها و نشریات انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما