خوش‌بینی رضایی از گزینه‌های ترامپ برای C.I.A و وزارت دفاع آمریکا

 خوش‌بینی رضایی از گزینه‌های ترامپ برای C.I.A و وزارت دفاع آمریکا

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام با نگاهی خوش‌بینانه از گزینه‌های معرفی شده توسط ترامپ برای ریاست سی‌آی‌ای و وزارت دفاع، گفت: ما از ورود ژنرال‌ها به کابینه آقای ترامپ نگران نیستیم. آن‌ها از بسیاری از سیاسیون آمریکا عاقل‌تر اند.

به گزارش اخترنیوز ، محسن رضایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مایک پومپئو و جیمز ماتیس ژنرال‌های معروف آمریکا به ترتیب قرار است ریاست سی‌آی‌ای و وزارت دفاع آمریکا را به عهده بگیرند، دو تن از مهم‌ترین و حساس‌ترین چهره‌های کابینه ترامپ‌اند که هرچند اظهارات آن‌ها صورتی خشن و اقرارآمیز نسبت به واقعیت‌های موجود دارد اما به نظر می رسد نسبت به بسیاری از سیاستمداران آمریکایی از عقلانیت سیاسی بهتری برخوردارند و ضمن توجه به واقعیات از توهم و رویاپردازی اجتناب خواهند کرد.

به عقیده من دوره حساسی بین ما و این ژنرال‌ها در راه است. ما از ورود ژنرال‌ها به کابینه آقای ترامپ نگران نیستیم. آن‌ها از بسیاری از سیاسیون آمریکا عاقل‌ترند. ما به خوبی سابقه و میزان فهم و دانش آن‌ها را می‌دانیم و آن‌ها هم از توانایی‌های ما کاملا آگاهند. بنابراین در روبرو شدن و ارزیابی اقدامات آن‌ها نباید شتاب کرد. آن‌ها به خوبی می‌فهمند که ایران شیر صبور و ببر مراقبی است که نباید به او نزدیک شوند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما