پزشکیان: پیگیر موضوع تصادف دو قطار مسافری هستیم

 پزشکیان: پیگیر موضوع تصادف دو قطار مسافری هستیم

به گزارش اخترنیوز و به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان روز دوشنبه با اظهار تأسف از حادثه تلخ تصادف قطار تبریز - مشهد و جان‌ باختن برخی از هموطنان، به حضور روز گذشته خود در خانه یکی از جان‌باختگان این حادثه در تبریز اشاره کرد و افزود: همدری و اظهار تأسف، تنها بخشی از کاری است که می‌توان با خانواده‌های داغدیده داشت؛ چرا که مصیبت وارده بسیار سنگین است.
وی ادامه داد: این اصلا قابل قبول نیست که بخاطر سوءمدیریت و خطای انسانی در این زمان و با وجود این همه تجهیزات الکترونیکی و راهبری، یک چنین فاجعه‌ای اتفاق بیفتد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام گرفته توسط نمایندگان و مسئولین جهت شناسایی و تشخیص هویت جان‌باختگان این حادثه، اضافه کرد: به شدت پیگیر این هستیم که عوامل اصلی این فاجعه مشخص شود و با شروع مجلس، حتما تصمیمات مقتضی نیز انجام خواهد پذیرفت. بر اساس نوشته پزشکیان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با اظهار تاسف و ناراحتی از وقوع این حادثه، به بیان کارهای انجام شده توسط آستان قدس برای بازماندگان این حادثه پرداخت و گفت: من نیز به نوبه خود، این ضایعه عظیم را به شما بعنوان نماینده مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما