برای حضور در ائتلاف‌هایی بر مبنای برد-برد رایزنی می‌کینم

برای حضور در ائتلاف‌هایی بر مبنای برد-برد رایزنی می‌کینم

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: «حفظ هویت حزبی» اولویت اول این حزب در انتخابات آینده است.

به گزارش اخترنیوز،حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین موضع حزب اعتماد ملی درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: مطابق مصوبه‌ شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری حزب، بنا شد تا در انتخابات آینده «حفظ هویت حزبی» اولویت اول باشد و به منظور حفظ وحدت اصلاح‌طلبان، اولویت بعدی «تعامل و رایزنی و ائتلاف» با سایر احزاب و گروه‌ها و شوراهای اصلاح‌طلب قرار گیرد. این تصمیم به اتفاق آرا در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به تصویب رسیده است.

وی افزود: به منظور این هدف، کمیته‌ای 7 نفره که توسط شورای مرکزی حزب انتخاب شده‌اند و با مسئولیت اینجانب پیگیر خواهد شد. البته تاکنون یک جلسه بیشتر برگزار نشده و مصوبه خاصی نداشته است. هدف این کمیته بررسی شرایط سیاسی کشور و انجام مذاکرات و رایزنی به منظور شرکت در ائتلاف‌های برد_ برد بر اساس منافع حزب اعتمادملی خواهد بود.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان تصریح کرد: هرگونه اظهار نظر در مورد ائتلاف و حضور حزب در شوراهای اصلاح طلبان تنها از سوی کمیته 7 نفره حزب و از طریق سایت و کانال رسمی حزب به اطلاع اهالی سیاست و رسانه خواهد رسید و برخی اظهار نظرات شخصی و خارج از تریبون‌های رسمی حزب , غیر قابل استناد و فاقد اعتبار است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما