نجات شکارچی مصدوم توسط امدادگران هلال احمر خداآفرین

 نجات شکارچی مصدوم توسط امدادگران هلال احمر خداآفرین

رییس جمعیت هلال احمر خداآفرین در این باره به خبرنگار اخترنیوز گفت: نجاتگران این جمعیت در پی دریافت گزارشی از طرف دهیار روستای همدان مبنی بر سقوط یک تن شکارچی میهمان از بالای صخره بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
عبادت عبدلی افزود: امدادگران هلال احمر با راهنمایی و کمک اهالی بعد از گذشتن از مسیر صعب العبور بصورت پیاده، فرد مصدوم را که یک مرد میانسال و از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، امداد رسانی کردند.
وی اظهار داشت: امدادگران با رعایت نکات امدادی مصدوم را به آمبولانس انتقال و به مرکز درمانی خمارلو تحویل دادند.
رییس جمعیت هلال احمر خداآفرین از مردم خواست با توجه به شروع فصل شکار از تردد در مسیرهای صعب العبور و صخره ای خودداری کنند.
شهرستان خداآفرین با آب وهوای مساعد و دارا بودن جنگل های وسیع و کوههای مرتفع و وجود گونه های مختلف پرندگان وحیوانات شکارچیان زیادی را جذب شکار می کند.
این شهرستان با 35 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شمال شرق تبریز در حاشیه رودخانه مرزی ارس واقع شده و بخشی از جنگل های معرروف ارسباران در محدوده آن می باشد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما