قانونگذار انگلیسی عملکرد روسیه در سوریه را به اقدامات نازی‌ها تشبیه کرد

یکی ازقانونگذاران انگلیس گفته است،این امکان وجود دارد که اقدامی موثر برای مقابله با حملات هوایی روسیه در سوریه و جلوگیری از تداوم بمباران غیرنظامیان در نظر گرفته شود.

به گزارش اخترنیوز، به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، اندرو میشل، وزیر توسعه بین الملل در دوران نخست وزیری دیوید کامرون که ریاست نشست اضطراری مجلس عوام درباره اوضاع سوریه را برعهده داشت مدعی شد،  نیروی هوایی می‌تواند بعنوان یکی از اعضای اتئلاف بین‌المللی با ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه مانع جنایات جنگی روسیه در سوریه شود.

وی ادامه داد: انگلیس باید در توقف این فاجعه در حلب همکاری لازم را انجام دهد. آنچه که باید انجامش دهیم، شفاف و واضح است. هیچکس به دنبال جنگ با روسیه نیست هیچ کس نمی خواهد هواپیماهای نظامی روسیه را ساقط کند. اما ما به دنبال حفاظت از مردم در سوریه هستیم.

این مقام مسئول انگلیسی حملات روسیه را به بمباران گوئرنیکا توسط نازی ها در خلال جنگ داخلی اسپانیا شبیه دانست و مسکو را به ارتکاب جرایم جنگی متهم کرد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما