کورتوا ضعیف‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر انگلیس؟

 کورتوا ضعیف‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر انگلیس؟

بررسی آماری دیلی میل نشان داده است تیبو کورتوا این فصل عملکرد بسیار بدی در ترکیب چلسی داشته است.

به گزارش اخترنیوز و به نقل از دیلی میل، 6 هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس گذشته است و منچسترسیتی توانسته در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد. در این بین نشریه دیلی میل در گزارش آماری به بررسی دروازه‌بان‌های بیست تیم لیگ برتری پرداخته است که در آن تیبو کورتوا، دروزاه‌بان بلژیکی چلسی با هشت سیو و 9 گل خورده، ضعیف‌ترین دروازه ‌بان لیگ برتر تا اینجای فصل بوده است.

البته خیلی از گل های خورده این دروازه‌بان به خاطر اشتباهات فاحشی بوده که در هفته های اخیر از مدافعان چلسی سر زده است. او تنها دروازه‌بانی در لیگ برتر است که میانگین سیوهای او کمتر از 50 درصد است. 

در صدر جدول این فهرست، کلودیو براوو، دروازه‌بان شیلیایی منچسترسیتی و هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام قرار دارند. هر چند براوو سه بازی برای سیتی انجام داده است اما با هفت سیو و دو گل خورده همراه لوریس در صدر بهترین دروازه‌بان‌ها قرار گرفته است. 

بعد از براوو و لوریس، تیم هیتون، دروازه‌بان برنلی در رده سوم قرار گرفته است. هیتون با 26 سیو در 6 دیدار و دریافت هشت گل، در رده سوم قرار گرفته است.  در این رده بندی، داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد که در دو فصل اخیر بهترین گلر لیگ جزیره شده با 65 درصد سیو در رده سیزدهم قرار گرفته است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما