تجربه‌های تازه یک هنرمند در تابلوهایی از طبیعت

 تجربه‌های تازه یک هنرمند در تابلوهایی از طبیعت

یک هنرمند با بهره‌گیری از تکنیک‌های جدید در تابلوهای نقاشی‌اش، نگاه تازه‌ای به طبیعت را پیش روی مخاطب قرار داده است.

منصوره ولی‌خان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی برپایی تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی آثارش با عنوان «تجربه - تکنیک» اظهار کرد: ۲۹ تابلوی نقاشی در ابعاد کوچک در این نمایشگاه روی دیوار گالری قرار گرفته‌اند. در این آثار استفاده از تکنیک‌های جدیدی را برای اولین‌بار تجربه کرده‌ام که آن‌ها را از دیگر کارهایم متمایز کرده است.

او ادامه داد: دو سوم کارهای این نمایشگاه جزو آثار جدیدم هستند. در این آثار از اکولین و خمیر به‌عنوان تکنیک‌های جدید استفاده کرده‌ام که نقاشی‌ها را برجسته کرده و فضاهای جالب و تازه‌ای را به‌وجود آورده است. موضوع این آثار نیز مانند کارهای قبلی‌ام بیشتر طبیعت و گیاهان هستند. سبک آن‌ها نیز با همان نگاه به نور و سایه و امپرسیونیسم شکل گرفته است.

این هنرمند همچنین درباره‌ی دلیل کوچک بودن اندازه‌ی تابلوها گفت: اندازه‌های کوچک آثار به این دلیل است که مخاطبان بتوانند به راحتی آن‌ها را بخرند و در فضاهای خانگی و کوچک مورد استفاده قرار دهند.

وی افزود: علاقه‌مندم تکنیک‌های تازه‌ای را در هنر نقاشی دنبال کنم و در نظر دارم در نمایشگاه‌های بعدی آثار تازه‌ای از نطر تکنیک ارائه دهم.

ولی‌خان مدرک کارشناسی نقاشی و گرافیک و کارشناسی‌ ارشد پژوهش هنر دارد. او مدرس نقاشی است و تا کنون در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی شرکت کرده است.

نمایشگاه این هنرمند تا هفتم مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری «نقش جهان» به نشانی خیابان نیاوران، خیابان باهنر، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی، شماره ۹ میزبان علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما