جهانگیری: اطلاعات مردم محرمانه خواهد بود

جهانگیری: اطلاعات مردم محرمانه خواهد بود

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به آغاز مرحله جدید سرشماری نفوس و مسکن از مهرماه خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم شریف و هوشمند ایران با توجه به ضرورت و اهمیت این طرح بزرگ ملی برای برنامه‌ریزی‌های مختلف و نیز تاثیر آن بر سرنوشت و آینده کشور در انجام این طرح مشارکت گسترده و همراهی کامل داشته و مطمئن باشند که اطلاعات آن‌ها محرمانه خواهد بود.

به گزارش اخترنیوز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«عصر دیروز با اعضای ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال ١٣٩٥ جلسه داشتم. سرشماری نفوس و مسکن در کشور ما هر ٥ سال یک‌بار انجام می‌شود. از ویژگی‌های برجسته این دوره از سرشماری، گذار از مرحله سنتی به مدرن و فراهم شدن شرایط شرکت مردم در طرح سرشماری از طریق اینترنت است.

بدون تردید اطلاعات و داده‌های آماری دقیق پیش نیاز برنامه‌های توسعه‌یی کشور بوده و هرگونه برنامه‌ریزی برای آینده کشور بدون اتکاء به آمار و اطلاعات صحیح، حرکت در فضای مبهم و تاریک است. امیدوارم و انتظار داریم مردم شریف و هوشمند ایران با توجه به ضرورت و اهمیت این طرح بزرگ ملی برای برنامه‌ریزی‌های مختلف و نیز تاثیر آن بر سرنوشت و آینده کشور در انجام این طرح مشارکت گسترده و همراهی کامل داشته و مطمئن باشند که اطلاعات آن‌ها محرمانه خواهد بود.»

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما