بائو: شایعه کردند که در فرودگاه برای استقلال خوشحالی کردم/ به‌خاطر کریم باقری برایم شعار ساختند

بائو: شایعه کردند که در فرودگاه برای استقلال خوشحالی کردم/ به‌خاطر کریم باقری برایم شعار ساختند

بازیکن سابق سرخ‌آبی‌های پایتخت می‌گوید طرفدار هیچ‌یک از این دو تیم نیست و از کودکی هوادار نساجی مازندران بوده است.

به گزارش اخترنیوز میثم بائو در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به داربی ۸۳ چیست، بیان کرد: آن زمان که بازی می‌کردیم به ما ثابت شد که داربی ربطی به جایگاه‌ها ندارد. پرسپولیسی‌ها نباید فکر کنند چون صدر جدول هستند و استقلال در انتهای جدول قرار دارد چهار گل می‌توانند به این تیم بزنند. اتفاقا غرور پرسپولیسی‌ها و انگیزه استقلالی‌ها می‌تواند همه چیز را عوض کند. استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد و اهمیت بازی برای استقلالی‌ها بیشتر از پرسپولیسی‌هاست. من فکر می‌کنم بازیکنان استقلال در این دیدار به آب و آتش می‌زنند.

وی که در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام یک از دو تیم است، گفت: من از بچگی طرفدار تیم شهرم نساجی مازندران بودم و هستم. من آن دوره‌ای که بازی می‌کردم یک عکس از من پیدا نمی‌کنید که عدد ۴ یا ۶ را نشان داده باشم. هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم و به پیراهن تیمی که برایش بازی می‌کردم تعصب داشتم. البته بازی کردن در استقلال و پرسپولیس آرزوی همه است و من خوشحالم که توانستم در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کنم.

هافبک سابق سرخابی‌ها در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وی در زمانی که برای پرسپولیس توپ می‌زد یک بار در فرودگاه به همراه بازیکنان پرسپولیس در حال تماشای دیدار استقلال بوده و وقتی آبی‌ها به گل می‌رسند او خوشحالی می‌کند و اینکه آیا آن خبر دلیلی بر استقلالی بودنش نیست، گفت: آن خبر یک شایعه بود. مگر می‌شود یک نفر جلوی هم‌تیمی‌ها، مربی و مدیرعامل باشگاهش از گلزنی تیم رقیب خوشخالی کند. می‌خواستند برای من حاشیه درست کنند و گفتند از گلزنی استقلال خوشحال شده‌ام. من هیچگاه به دنبال گول زدن مردم نبودم. الان می‌بینم یک بازیکن یک میلیون فالوئر دارد که ۵۰۰ هزار نفرشان در حال فحش دادن به او هستند. من خانواده‌ام را دوست دارم. این شان ما نیست که یک عده بی‌نام و نشان بیایند و فحاشی کنند. وقتی که به پرسپولیس رفتم خیلی از خبرنگاران می‌خواستند این حرف را از من بگیرند که از بچگی پرسپولیسی بودم ولی همواره پاسخ من این بود که برای هر دو تیم احترام قائلم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اولین داربی که به میدان رفت چیست و چه خاطره‌ای از آن بازی دارد، بیان کرد: اولین بازی که برای استقلال کردم داربی بود. آن بازی را ۳ بر ۲ بردیم (داربی ۵۸). قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود و یک ماه قبل از داربی به من گفت که می‌خواهم در آن بازی فیکس بازی کنی. اولش باورم نمی‌شد به این فکر می‌کردم که او به آبروی خودش و استقلال فکر می‌کند. کمتر کسی است که چنین ریسکی را انجام دهد. به خاطر دارم وقتی که خودم را گرم می‌کردم تماشاگران مرا نمی‌شناختند و می‌گفتند این چه کسی است. در آن بازی خیلی خوب بازی کردم. چندین بار بازیکنان پرسپولیس را دریبل کردم و در دقیقه ۶۰ آنقدر پرسپولیسی‌ها مرا زدند که مصدوم شدم و با اکبرپور تعویض شدم. آن بازی چندین بار کریم باقری را جا گذاشتم که بعدا یک شعار برایم در همین زمینه ساخته شد. البته تا حدی این مساله طبیعی بود چون من اولین بار بود که بازی می‌کردم و کریم باقری اصلا سبک بازی مرا نمی‌شناخت. به خاطر دارم آن بازی آنقدر انرژی داشتم که روی یک توپ با انصاریان تکل زدیم و او مصدوم شد و جایش را به شیث رضایی داد. شب بازی استرس زیادی داشتم به حدی که نخوابیدم. با این حال انرژی بالایی داشتم که برای خودم عجیب بود. خاطره جالبی دارم و آن اینکه وقتی که به پرسپولیس رفتم از یکی از عکاسان چند فریم عکس گرفتم که کریم باقری را جا گذاشتم و آنها را به ایشان نشان دادم. آقا کریم هم شاکی شد و به دنبالم دوید تا مرا بگیرد. آن بازی برای من خاطرات زیادی دارد.

او در پاسخ به این سوال که نتیجه داربی را چطور پیش‌بینی می‌کند، بیان کرد: حدسم این است که بازی ۲ بر ۲ می‌شود ولی امیدوارم که دو تیم بازی خوبی ارائه دهند و تیمی که مستحق پیروزی است، بازی را ببرد.

بائو در پایان در پاسخ به این سول که آیا فوتبال را کنار گذاشته؟ گفت: نه، دو پیشنهاد داشتم که به عنوان سرمربی-بازیکن کار کنم ولی شرایطم برای جور نبود. از یکی دو تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم ولی شرایط جالبی نداشتم. الان مدرک C مربیگری را دارم ولی فوتبال را کنار نگذاشته‌ام. شاید اگر شرایطش باشد بازی کنم البته دوست داشتم مربی بازیکن باشم ولی شرایط خوبی وجود نداشت. مثلا یکی از تیم‌ها به من گفت چند بازیکن را من بردارم و بقیه را هم خودشان انتخاب کنند که این شرط را نپذیرفتم.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما