پارک ولیعصر تبریز میزبان جشنواره پاتوق فرهنگی تسنیم صفای بهشت

پارک ولیعصر تبریز میزبان جشنواره پاتوق فرهنگی تسنیم صفای بهشت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز، دکتر مهدی یوسفی شهردار منطقۀ یک تبریز با اعلام مطلب فوق گفت:در راستای تداوم سیاستهای فرهنگی شهرداری و اجرای ویژه برنامه فرهنگی، هنری با مضامین خانه و خانواده و با هدف تحکیم بنیان خانواده ، جشنواره پاتوق فرهنگی تسنیم صفای بهشت با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه ولایت تبریز و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقۀ یک به مدت 2 شب در پارک ولیعصر تبریز برگزار گردید.





.



شهردار منطقۀ یک تبریز بستر سازی شور و نشاط معنوی در میان خانواده ها را از اهداف مهم اجرای ویژه برنامه های مشارکتی سپاه ناحیه ولایت و شهرداری منطقه یک تبریز عنوان نمود.

دکتر یوسفی بر همکاری ، همراهی و مشارکت شهرداری منطقۀ یک با سازمانها و ارگانهای فرهنگی واجتماعی تاکید کرده و این امر را لازم توسعه فرهنگی و اجتماعی عنوان نموده و جلوگیری از آسیب های فرهنگی و بستر سازی رفاه و آسایش خانواده ها وهمچنین ایجاد شور و نشاط معنوی و فراهم آوردن محیط آرام  و امن با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای خانواده ها را از جمله اهداف این طرح بر شمرد.




.

.



گفتنی است جشنواره تسنیم صفای بهشت با موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقۀ یک و معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه ولایت به مدت 2 شب طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در پارک ولیعصر تبریز اجرا گردید.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما