برخی مدیران جزیره‌ای عمل می‌کنند

برخی مدیران جزیره‌ای عمل می‌کنند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است که «مجموعه مدیریتی کشور، تفکر سیستماتیک ندارد».

به گزارش اخترنیوز،  قلی‌الله قلی‌زاده در دومین همایش ناب‌سازی مصرف انرژی با در و پنجره‌های یو. پی. وی. سی با اشاره به نقش مهم و تصمیم‌ساز فعالین بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف کشور اظهار کرد: متاسفانه به جرات می‌توان گفت که از توان و ظرفیت تصمیم‌سازان، آن‌چنان که باید و شاید استفاده نمی‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان این‌ اعتقاد که «مجموعه مدیریتی کشور، تفکر سیستماتیک ندارد» ادامه داد: علت این مهم به دلیل نبود سیستم مدیریت سیستماتیک در کشور است.

وی گفت: فرهنگ غلطی از سال‌های گذشته در کشور حاکم شده و اکثر مدیران در حوزه‌های مدیریتی خودشان به صورت جزیره‌ای عمل کرده و اعمال مدیریت می‌کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه از ظرفیت انرژی موجود در کشور در راستای هم‌افزایی و رفع مشکلات استفاده نمی‌شود. این انتقادات، منحصر به یک قوه و برخی سازمان‌ها نیست، بلکه در اکثر حوزه‌ها شاهد این مشکلات هستیم.

وی گفت: نتایج برگزاری همایش و جشنواره‌ها باید دستاوردهای مثبت و محسوسی داشته باشد وگرنه چیزی جز اتلاف وقت و هزینه را در پی نخواهند داشت.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما