تحصیل وآموزش رایگان کارگران درمراکز آموزشی خانه کارگر

تحصیل وآموزش رایگان کارگران درمراکز آموزشی خانه کارگر

کریم صادق زاده در مصاحبه اختصاصی با اختر نیوز ضمن اعلام این مسئله افزود بزودی در مراکز آموزشی خانه کارگر دوره های آموزشی در مقطع کاردانی به صورت رایگان ویژه کارگران در جهت ارتقا سطح علمی و افزایش مهارت های فنی انجام خواهد شد.
دبیر اجرایی و مجری طرح های آموزشی خانه کارگر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : این طرح آموزشی با عنایات و توجهات ویژه دبیر کل خانه کارگر جناب آقای محجوب انجام خواهد شد. همچنین وی افزود  نباید انسانی بنام کارگر به علت کمبود امکانات مالی،بی سواد و کم سواد بماند بر همین اساس تمامی دوره های مجتمع آموزشی خانه کارگر که مجموعا 45 دوره آموزشی می باشد برای کارگران زحمت کش جامعه و همچنین برای خانواده و فرزندان کارگران رایگان می باشد.
صادقزاده در پاسخ به این سوال خبرنگار اخترنیوز که خانه کارگر استان بودجه خود را از چه طریقی تامین می کند و این بودجه برای چه مواردی مورد استفاده قرار میگیرد اعلام کرد:
بودجه خانه کارگر از محل حق عضویت اعضای خانه کارگر وکمک های بلاعوض دوستان و علاقمندان تامین میشود و این درآمد های حاصله در ارتباط با مسایل آموزشی،فرهنگی،رفاهی،ورزشی و اجتماعی و... توسعه اماکن رفاهی و اقامتی کارگران وبازنشستگان صرف میگردد.
صادقزاده بابیان این مطلب که خدمت بی منت سرلوحه برنامه های ما می باشد افزود هر خدمتی را برای کارگران و بازنشستگان افتخار میدانیم.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما