امام جمعه زرقان:اختلاف مسلمانان، روز جشن دشمنان است

 امام جمعه زرقان:اختلاف مسلمانان، روز جشن دشمنان است

به گزارش دریافتی اخترنیوز از ستاد نمازجمعه ززقان ، حجت الاسلام محمد هادی ربانی شیرازی در خطبه های نماز جمعه افزود: با اشاره به هفته وحدت ، افزود :اگر امت اسلام یکی بشوند و وحدت اسلامی بر عالم اسلام حاکم شود ، آن روز عزای دشمنان فرا خواهد رسید.
خطیب نماز جمعه زرقان ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمین را از شگردهای دیرینه آمریکا ، انگلیس و اسرائیل توصیف کرد که هر روز با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و دامن زدن به آن موجب ریختن خون مسلمین به دست خودشان می شوند.
حجت الاسلام ربانی شیرازی ، ایمان به خدا و وحدت را عامل پیروزی ، عزت و سروری مسلمانان در عالم دانست.
وی با اشاره به آزاد سازی شهر حلب ، این موفقیت را یک تودهنی محکم و رسوایی بزرگ برای اسرائیل توصیف کرد ، زیرا داعش توسط همین اسرائیل و آمریکا ایجاد و تقویت شد تا ابتدا سوریه و سپس عراق را تصرف کنند تا آرزوی رسیدن اسرائیل به آبهای آزاد محقق شود .
امام جمعه زرقان گفت:متاسفانه در این چند روز مشاهده کردیم کشورهای حامی تروریسم که برای 250 هزار نفر کودک در معرض مرگ یمن هیچ اقدامی نمی کنند ، برای نجات تروریست ها چه اقداماتی انجام دادند و برای آنها سینه می زنند و از همین اقدامات آنها می توان سنگینی شکستشان در حلب را درک کرد.
امام جمعه زرقان ضمن تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت ، این پیروزی را به ثمر نشستن خون شهدای مظلوم مدافع حرم توصیف کرد.
حجت الاسلام ربانی شیرازی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار رئیس مجلس اعلای عراق گفت: هر زمان ملت ایران در مقابل آمریکا ایستاد و گول لبخندهای او را نخورد ، پیروزی ها یکی پس از دیگری حاصل شد و زمانی که به لبخند های آمریکا اعتماد کردیم ، غافلگیر شدن ها و شکست ها ایجاد شد.
امام جمعه زرقان با اشاره به اینکه پس از توقف کار در کارخانه کاشی حافظ و بیکاری تعداد زیادی از کارگران ، پیگیری های زیادی انجام گرفت گفت: به گفته مسئولین ظرف 10 روز آینده سه خط از این کارخانه راه اندازی می شود و پس از آن سه خط دیگر این کارخانه نیز راه اندازی خواهد شد و بدین منظور از تلاش های بخشدار زرقان و سایر مسئولین تشکر به عمل می آید.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما