با درایت رئیس جمهور خطر جنگ از سر کشور برداشته شد

 با درایت رئیس جمهور خطر جنگ از سر کشور برداشته شد

مسعود سلطانی فر در جمع هیات ها و سمن های ورزشی و جوانان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید گفت : با درایت رئیس جمهور خطر جنگ از سر کشور برداشته شد

به گزارش اخترنیوز و به نقل از  ایسنا، مسعود سلطانی فر در اولین سفر استانی خود و در جمع جوانان بوشهری، هیات ها و سمن های ورزشی و جوانان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید گفت : با درایت رئیس جمهور خطر جنگ از سر کشور برداشته شد.

وی افزود: درجریان مذاکرات دکتر روحانی و اولاند رئیس جمهور فرانسه در بهمن ماه سال گذشته که بنده هم دراین مذاکرات حضور داشتم، اولاند با صراحت گفت که گروه 5+1 در مورد اصل حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران اختلاف نظر نداشتند و فقط اختلاف نظر در زمان حمله بود.

سلطانی فر گفت :مردم باید بدانند که دولت تدبیر و امید با اجرای تصویب برجام توانست بسیاری مشکلات کشور را کم کند، و این اتفاق بزرگ تاریخی که با همراهی و حمایت همه مسئولان عالی رتبه رخ داد.

وزیر ورزش و جوانان به مظلومیت دولت یازدهم اشاره کرد و افزود : بر عکس دولت‌های گذشته که در نیمه دوم فعالیت‌ها با حجم سنگین انتقادات و سیاه‌نمایی‌ها مواجه بودند اما این دولت با مظلومیت در نخستین سال فعالیت خود به ناحق و ناجوانمردانه مورد حمله جناح‌های سیاسی قرار گرفته است.

سلطانی‌فر فرآینده کشور را روشن خواند و ادامه داد این دولت با وجود همه دستاوردها مورد سنگین‌ترین فشارها هم است و تلاش دولت نیز این است که وارد شرایط جدیدی شود که آینده کشور را روشن خواهد کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی گفت :دولت بر این باور است که بتواند بیش از گذشته برای حضور جوانان در امور مختلف شرایط لازم را فراهم کند و برای مشارکت اجتماعی جوانان باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما