عزاداری در ورزشگاه آزادی/ خبرنگاران کره ای با بازوبند «یا قمر بنی هاشم»

به گزارش خبرنگار اخترنیوز، دیدار دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 18 و 15 دقیقه امروز (سه شنبه) در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.
تعدادی از هیأت ها عزاداری با پرچم های «یا حسین» و لبیک گویان وارد ورزشگاه آزادی شدند و در قسمت پیست دو و میدانی ورزشگاه آزادی عزاداری کردند.
در حال حاضر نزدیک به 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و اکثر هواداران با سر دادن شعار یا حسین به مناسبت ایام سوگواری عاشورای حسینی و بدون شادی و تشویق تیم ملی با هیات های عزاداری همراهی می کنند.
بنری با شعار «WHO IS HOSSEIN» (حسین کیست؟) روبه روی جایگاه و کنار شعار رقابت های انتخابی جام جهانی نصب شده تا در این بازی بین المللی به نمایش در بیاید.
همچنین در مسیر ورودی به ورزشگاه آزادی ترافیک سنگین خودروها وجود دارد و در محل های ورودی نیز پرچم سه رنگ کشورمان به فروش می رسد.
برخی از هواداران پرچم های یا حسین(ع)، کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و یا ابوالفضل العباس(ع) بر روی ماشین خود نصب کرده اند.
در ورودی ورزشگاه آزادی در حالی مداحی پخش می شود که بیش از ٩٠ درصد هواداران پیراهن های مشکی به نشانه عزاداری بر تن دارند.
چندین ایستگاه صلواتی و نذری برای توزیع آب و چای بین هواداران در محوطه بیرونی و داخل ورزشگاه برپا شده است.
از نکات جالب داخل ورزشگاه نیز بستن بازوبند مشکی با عنوان «یا قمر بنی هاشم» به بازوی خبرنگاران کره ای است که آنها از این موضوع ابراز رضایت می کنند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما